FAQ – Pytania i odpowiedzi

Poniżej prezentujemy najczęstsze pytania i odpowiedzi.

1. Jak zamówić kartę rabatową?

To proste – wystarczy wejść na stronę gastrowawa.pl i odnaleźć zakładkę Karta Rabatowa https://rabaty.gastrowawa.pl/karta-rabatowa/. Wtedy klikamy Zamawiaj, a następnie wypełniamy formularz oraz wybieramy sposób zapłaty i dostawy.

2. Jak długo ważna jest karta rabatowa?

Karta rabatowa jest ważna co najmniej 12 miesięcy od dnia jej odebrania.

3. Jakie korzyści przysługują posiadaczom karty rabatowej?

Posiadającym kartę rabatową przysługują zniżki i promocje w restauracjach, barach, kawiarniach i klubach biorących udział w programie rabatowym. Każdy z lokali sam określa kwotę i formę rabatu (np. rabaty kwotowe, procentowe lub promocje typu „duże piwo w cenie małego”, „trzeci drink gratis” etc.) Szczegóły dotyczące rabatów w poszczególnych restauracjach można sprawdzić na strone https://rabaty.gastrowawa.pl

4. Co zrobić, gdy restauracja odmówi mi udzielenia rabatu?

Należy wziąć głęboki oddech, poprosić o paragon, a następnie skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy na https://rabaty.gastrowawa.pl/kontakt/ najpóźniej wciągu 3 dni od zaistniałej sytuacji, opisując szczegóły sytuacji. Bezzwłocznie wyjaśnimy wszelkie problemy.

5. Czy wybierając się do restauracji w kilka osób, moi towarzysze również mogą skorzystać z rabatu dzięki mojej karcie?

O ile restaurator nie zaznaczy inaczej, rabat z karty udzielany jest na cały rachunek/jeden stolik, niezależnie od liczby osób. Jednak przed wizytą w restauracji, upewnijcie się czy w danym miejscu liczba gości korzystających z rabatu nie jest ograniczona np. do 6-ciu osób.

6. Czy rabat łączy się z innymi promocjami?

Rabat przysługujący dzięki karcie nie łączy się z żadnymi innymi promocjami proponowanymi przez restaurację.

7. Czy liczba restauracji udzielających rabat może się zmienić?

Tak. Do programu rabatowego cały czas przystępują nowe lokale. O każdym nowym miejscu honorującym naszą kartę informujemy jej posiadaczy specjalnym newsletterem. Może się również zdarzyć, że restauracja zrezygnuje z uczestnictwa w programie rabatowym. W takim przypadku posiadacze karty są informowani z miesięcznym wyprzedzeniem, tak aby był czas na wykorzystanie rabatu. Restauracja może też zostać zamknięta, na co nie mamy wpływu i czego nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Staramy się wtedy znaleźć równie interesujący lokal na jej miejsce.

8. Co zrobić w przypadku zgubienia karty rabatowej?

Nie ma możliwości wyrobienia duplikatu karty. W każdej chwili można kupić nową.

9. Czy obowiązuje limit kupowanych kart?

Nie ma limitu zakupionych kart.

10. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT przy zakupie karty rabatowej?

Bez problemu wystawiamy faktury VAT. Dane prosimy wysłać do nas w uwagach w formularzu kontaktowym.

11. Czy jest możliwość odbioru osobistego karty?

Na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego.

12. Czy jest możliwość płatności przy odbiorze?

Na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru karty za pobraniem.

13. Kiedy otrzymam zamówioną kartę?

Karta jest wysyłana wciągu 14 dni od opłacenia zamówienia, oczywiście zostaniesz powiadomiony o tym, że karta została wysłana.

14. Czy mogę zapłacić kartą?

Tak, można zapłacić kartą, w takim wypadku należy wybrać w rodzaju płatności Dotpay – bezpieczne płatności online.

15. Jaki jest koszt dostawy karty rabatowej?

Nie zależnie od zamówionej ilości kart, koszt dostawy jest stały i wynosi 7 złotych. Czyli jeśli zamówisz np: dwie, lub więcej karty, zapłacisz tylko raz za dostawę.

Polecane
Jak to działa?
Pytania i odpowiedzi
Zamów kartę
(22) 535 31 99 lub (22) 535 32 99 wew. 3
(pon.-pt.: 10:oo - 20:oo)